Sivut

tiistai 24. toukokuuta 2016

Päivä Ruotsissa

Koska tällaista mun päivä-juttua oli toivottu niin tehdäänpä tänään sellainen. :) Tänään tiistaina on ollut kaikin puolin vähän erilainen päivä, joten hauska saada vähän erilaista sisältöä. Here we go!


07. Herätys ja aamupalalle. Luksusta, kun oli kahvia! Maanantai nimittäin alkoi kurjasti, kun olin unohtanut ostaa lisää (pika)kahvia.

07.30-8.20 Toinen luksusjuttu oli maanantaina valmistettu lounas, jonka vain nopeasti otin mukaan. Nopeutti niin paljon aamua ja pääsin lähtemään ajoissa. Päälle kesämekko ja ohut tunika vai mikä lie (molemmat ostettu Granadasta tietysti) ja aurinkolasit päähän ja menoksi.

8.45 Töissä. Aina jos oon paikalla tähän aikaan, tullaan toimistolle samaan aikaan mun toisen pomon kanssa. Siis joka kerta! Hän ajaa pyörällä siihen kohdalle just samaan aikaan. Tää tosin ei käy kovin usein, koska mä viime aikoina oon ollut vähän myöhässä :D


9.-11.30 Kirjoitan artikkelia/tuotemerkkiesittelyä Iittalasta ja valitsen siihen sopivia kuvia. Tuli hyvä juttu mun mielestä! Tämän jälkeen etsiskelin uusia bloggaajia, keiden kanssa voitaisi tehdä yhteistyötä, lisäsin Instagramiin kuvan ja mietin, miksi Suomen somekanavissa yhtäkkiä on niin älyttömän hiljaista?

11.30-12. Lounastauko ulkona terassilla, parasta.

12.-13. Iittala-jutun viimeistely ja lähetys. Sähköpostia löytyneistä bloggareista. Instagram-kilpailun tilannetsekkaus.


13.-15.30 KitchenTimen kauppaan kakkukuvauksiin! En muistanut tätä ollenkaan, joten oli kiva yllätys päivän ohjelmaan päästä keittiöön kuvailemaan ihania herkkuja, joita Caroline oli siellä aamupäivällä tehnyt. Jännä juttu myös, kauppaan tuli kaksi suomalaismiestä asiakkaiksi. Kävin jututtamassa heitä hetken, oli niin hassua yhtäkkiä alkaa puhua suomea?! Yleensä puhun sitä vain snapchatille täällä :D

15.30 Kakkutarjoilu KitchenTime-toimistolla! Ai vitsi minkä vastaanoton kakut sai. Videoita, kuvia..



16.-18. Yhden blogitekstin kääntäminen suomeksi. Kirjoitin sen eka ruotsiksi ja nyt päätettiin, että teen ne myös suomeksi. Tähän väliin mahtui myös kaksi pöytäjalkapallomatsia, jotka (tada tadaaaaa) mun joukkue voitti molemmat! YESS! En voi ottaa kunniaa itselleni, mut oon kyllä parantunut paljon alkuun verrattuna. Aika hakuammuntaa tosin edelleen..

18.30-19.30 Kunnon hikitreenisalilla. Burner400 + crosstrainer + vatsat


20.-22.30 Kaupan kautta kotiin ja suoraan keittiöön valmistamaan huomiselle keskiviikolle Fika tarjottavaa. Mulle osui siivousviikko töissä tälle viikolle ja vastuuna sitten huolehtia huomisen kahvihetken tarjoiluista.. Huomenna nähdään miten onnistui :D mulla on pahoja pelkoja!! Vaikka hyvältä se tuotos näyttääkin. Kokeilin sokerihöttöjen sijasta (joita tänään jo nautittiin) tehdä jotain terveellisempää, nimittäin  banaanikakkua.

Tässä välissä myös söin ruokaa ja tein smoothien! Kämppis totesi, että mun ruokailut on aina yhtä huvittavaa katsottavaa.. En ymmärrä. Tänään oli bataattia, raejuustoa (poikkeustilanne) ja tonnikalaa :D

22.30-24 Snapchattailyä, blogien selailua ja postauksen kirjoittamista. Olisin halunnut lueskella kirjaa ja olla sängyssä rauhoittumassa jo kymmeneltä.. Mutta tänään ei vain onnistunut. Ehkä huomenna, kun ei tarvii leipoa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti